- prodejna@postelematrace.cz
- +420 603 338 859
3.1 Při uplatnění reklamace je kupující povinen dodat následující:
3.2 Výrobky znečištěné biologickým materiálem, exkrementy a krví není Prodávající povinen převzít k vyřízení reklamace.
3.3 Po dohodě s Prodávajícím může být kupujícím dodána k reklamaci pouze vadná část zboží či výrobku.
3.4 Pokud kupující zašle zboží k reklamaci přepravní službou, musí být obal viditelně označen nápisem REKLAMACE – toto opatření je nezbytné z důvodu urychlení identifikace zásilky.
3.5 Vyřízená reklamace se vztahuje pouze k popisu závady uvedené kupujícím.
3.6 Při reklamaci zboží z titulu práva z vadného plnění, provede prodávající reklamaci dle příslušných ustanovení občanského zákoníku.
3.7 Při reklamaci zboží z titulu ujednané záruky, uzná-li Prodávající reklamaci, provede odstranění vady zboží formou opravy, případně výměnou dílu nebo vadného zboží za bezvadné, s původním zboží plně funkčně kompatibilním, stejných nebo lepších technických parametrů. Rozhodnutí o způsobu odstranění vady je v tomto případě na straně Prodávajícího. V případě, že nemůže prodávající provést opravu ani výměnu zboží za jiné, uzavře reklamaci vystavením dobropisu a vrácením kupní ceny či její poměrné části. Prodávající po vyřízení reklamace vyzve kupujícího k odběru zboží, případně zašle zboží zpět obvyklou přepravní službou.
3.8 Reklamaci vypořádá Prodávající do 30 kalendářních dnů, pokud nebude s kupujícím dohodnuta lhůta delší.
4.1 Při dopravě zboží pomocí služeb, které společnost Postele pro zdravý spánek, s.r.o. využívá na dopravu zásilek zákazníkům v regionu České republiky, může dojít k poškození zásilky nebo jejího obsahu. K poškození může dojít i při přepravě zásilky prostřednictvím kurýrní služby.
4.2 Pokud dopravce nebo kurýrní služba doručuje zásilku, která je viditelně poškozená (platí i pro případy kdy je na obalech vidět, že byl vystaven působením počasí nebo vody) má kupující právo odmítnout převzetí zásilky s udáním důvodu poškození obalu. Pokud bude kupující chtít přesto zboží převzít, protože ne vždy musí mít poškozený obal vliv na jeho obsah, je pracovník dopravce nebo kurýrní služby povinen se zákazníkem sepsat protokol o poškození zásilky. Na jeho základě potom v případě poškození obsahu balíku dopravce nebo kurýrní služba vyřídí reklamaci.
4.3 V případě, že zákazník po otevření obalu zjistí fyzické poškození zboží, které může být poškozeno působením dopravy, je nutno takovou reklamaci uplatnit ihned do 24 hodin u společnosti Postele pro zdravý spánek, s.r.o., která bude kupujícího informovat o dalším postupu.
Reklamační řád je účinný od 01.01.2024
Naše firma Vám před koupí zapůjčí zcela zdarma na týden matraci dle Vašeho výběru. Vyzkoušejte jak se spí na našich matracích.